Er du idrætstalent?

Vi holder hvert år et infomøde på skolen, hvor du er meget velkommen til at møde op og få svar på dine spørgsmål. Vi kommer omkring baggrundstankerne og værdisættet for den Sportslige Grunduddannelse. Hvilket teoretisk, pædagogisk og værdimæssigt afsæt tager vi, og hvordan ser det ud i praksis. Vi kommer også omkring hverdagen og strukturen og alt det lavpraktiske.

Infomødet holdes typisk sidst i november og fremgår af skolens kalender og diverse medier. DOG var infomødet i 2020 erstattet af en infovideo, der ligger på forsiden af hjemmesiden.  (Se evt. videoen på hjemmesidens forside.)

Der er åbent for ansøgning om optagelse via blanketten her på hjemmesiden indtil slut januar, dog følger 0. årgang den kommunale indskrivningsfrist.